View Annual Purchasing Plan
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.

General Info

2017

Misión: Administrar los recursos que hacen parte del Fondo de Solidaridad y Garantías (Fosyga), los del Fondo de Salvamento y Garantías para el Sector Salud (FONSAET), los que financien el aseguramiento en salud, los copagos por concepto de prestaciones no incluidas en el plan de beneficios del Régimen Contributivo, los recursos que se recauden como consecuencia de las gestiones que realiza la Unidad Administrativa Especial de Gestión Pensional y Contribuciones Parafiscales de la Protección Social (UGPP), bajo los principios de eficiencia, transparencia y calidad, con el fin de garantizar el adecuado flujo y los respectivos controles a los recursos en administración. Visión: En 2020 la Entidad Administradora de Recursos del SGSSS – ADRES, será reconocida como una entidad que se destaca por la organización, el control, la transparencia, la eficiencia y oportunidad de su gestión con los recursos entregados en administración, mediante interiorización y aplicación de sus principios y valores, optimizando el flujo de los recursos y generando un alto nivel de seguridad y confianza entre los actores del Sistema General de Seguridad Social en Salud, impactando favorablemente en el acceso a los servicios de salud de la población colombiana. 

Dentro de la presente vigencia se pretende gestionar la organización y puesta en funcionamiento de la Entidad Administradore de los Recursos del Sistema General de Seguridad Social en Salud, última que se dará a partir de la fecha que determine el Gobierno Nacional. 

Contact Info

ALVARO ROJAS FUENTES 
4322760 
alvaro.rojas@adres.gov.co 

Related Info

6,468,150,546 COP 
206,560,760 COP 
20,656,076 COP 
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.

Search for an acquisition

 
Add Categories
 
Add
 
  

Planned Acquisitions

Planned acquisitions (0)
UNSPSC CodeDescriptionExpected begin dateExpected due date for receiving repliesExpected duration dateTypeBudget originExpected total valueExpected value in actual Future budget requiredFuture budget stateBOLocationRelated proceduresResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Search for an additional need

 
Add Categories
 
  

Additional Needs

Additional needs (0)
Possible UNSPSC CodesDescriptionResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Previous versions

UserMission And VisionStrategic PerspectiveModification DateVersionDownloads
No items found...
018000-52-0808www.colombiacompra.gov.co/soporte Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.