View Annual Purchasing Plan
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.

General Info

2018

Misión: Formular, adoptar y orientar la política pública en materia laboral que contribuya a mejorar la calidad de vida de los colombianos, para garantizar el derecho al trabajo decente, mediante la identificación e implementación de estrategias de generación y formalización del empleo; respeto a los derechos fundamentales del trabajo y la promoción del diálogo social y el aseguramiento para la vejez. Visión: Para 2018, ser reconocidos como el Ministerio que promueve la protección, vinculación, formalización y el acceso al trabajo de los colombianos en las diferentes etapas de su ciclo de vida laboral, en el marco del trabajo decente; gestionando la consolidación del Sistema de Protección para la vejez y la articulación intersectorial. 

El Ministerio del Trabajo se dispone a ejecutar los recursos asignados, de manera transparente y eficiente, promoviendo la participación de los oferentes. 

Contact Info

carlos Arturo Castañeda corredor 
5186868 
ccastenadac@mintrabajo.gov.co 

Related Info

46,399,800 COP 
781,420,000 COP 
78,142,000 COP 
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.

Search for an acquisition

 
Add Categories
 
Add
 
  

Planned Acquisitions

Planned acquisitions (3)
UNSPSC CodeDescriptionExpected begin dateExpected due date for receiving repliesExpected duration dateTypeBudget originExpected total valueExpected value in actual Future budget requiredFuture budget stateBOLocationRelated proceduresResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
76111500
90101700
Contratar la prestacion de servicio de aseo y cafeteria para la Dirección Territorial AmazonasJanuaryJanuary10 MonthsSeléccion abreviada - acuerdo marcoNationalTerritorialBudget
21,000,000 COP
21,000,000 COP
NoNAMINTRABAJOAmazonas - Leticia
Carlos Arturo Catañeda
5927949
ccastanedac@mintrabajo.gov.co
NoNo--
80131500Contratar el arrendamiento de una oficina para el funcionamiento de la Dirección Territorial Amazonas (ubicada en la Carrera 10 No. 12-66).FebruaryJanuary11 MonthsContratación directa.NationalTerritorialBudget
22,899,800 COP
22,899,800 COP
NoNAMINTRABAJOAmazonas - LeticiaCarlos Arturo Catañeda
5927949
ccastanedac@mintrabajo.gov.co
NoNo--
44120000Adquirir los suministros de oficina para la Dirección Territorial de Amazonas del Ministerio del Trabajo FebruaryFebruary11 MonthsMínima CuantíaNationalTerritorialBudget
2,500,000 COP
2,500,000 COP
NoNAMINTRABAJOAmazonas - Leticia
Carlos Arturo Catañeda
5927949
ccastanedac@mintrabajo.gov.co
NoNo--

Search for an additional need

 
Add Categories
 
  

Additional Needs

Additional needs (0)
Possible UNSPSC CodesDescriptionResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...
018000-52-0808www.colombiacompra.gov.co/soporte Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.