View Annual Purchasing Plan
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.

General Info

2021

Decretar, los tributos y contribuciones necesarios para el cumplimiento de las funciones departamentales, Representando a la comunidad y ejerciendo control político a la gestión de la administración departamental a través de las ordenanzas, resoluciones y proposiciones, de acuerdo a lo estipulado en la constitución política y la ley. 

A través del ejercicio de un control político responsable involucrando los actores públicos y privados del Departamento. La asamblea departamental del cesar será reconocida como una corporación líder en el ámbito departamental, dinámica y eficiente por prestar servicios que generan desarrollo y bienestar a los habitantes del territorio. 

Contact Info

Miguel Antonio Hinojosa Barros 
30025852 
secreasambleacesar@gmail.com 

Related Info

55,063,267 COP 
254,387,280 COP 
25,438,728 COP 
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.

Search for an acquisition

 
Add Categories
 
Add
 
  

Planned Acquisitions

Planned acquisitions (9)
UNSPSC CodeDescriptionExpected begin dateExpected due date for receiving repliesExpected duration dateTypeBudget originExpected total valueExpected value in actual Future budget requiredFuture budget stateBOLocationRelated proceduresResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIOS PROFESIONALES DE UN ABOGADO ESPECIALIZADO PARA ASESORAR JURÍDICAMENTE AL PRESIDENTE Y SECRETARIA GENERAL DE LA ASAMBLEA DEPART(...)NovemberNovember38 DaysContratación directaOwnResources
6,948,300 COP
6,948,300 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIOS PROFESIONALES ESPECIALIZADO PARA ASESORAR A LA MESA DIRECTIVA EN CUANTO A LA ELABORACIÓN DE PROYECTOS DE LA ASAMBLEA DEPART(...)NovemberNovember38 DaysContratación directaOwnResources
6,948,300 COP
6,948,300 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIOS PROFESIONALES PARA BRINDAR APOYO A LA GESTIÓN JURÍDICA DE UN DIPUTADO DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESAR BAJO LA SUPERVIS(...)NovemberNovember36 DaysContratación directaOwnResources
3,000,000 COP
3,000,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIOS PROFESIONALES PARA BRINDAR APOYO EN MATERIA JURÍDICA A UN DIPUTADO DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESAR BAJO LA SUPERVISIÓN (...)NovemberNovember38 DaysContratación directaOwnResources
3,200,000 COP
3,200,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600“PRESTACIÓN DE SERVICIOS PROFESIONALES PARA COADYUVAR EN LA GESTIÓN ADMINISTRATIVA DE UN DIPUTADO BAJO LA SUPERVISIÓN DEL SECRETARIO GENERAL” NovemberNovember36 DaysContratación directaOwnResources
3,000,000 COP
3,000,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIO DE APOYO A LA GESTIÓN ADMINISTRATIVA DE UN DIPUTADO DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESAR BAJO LA SUPERVISIÓN DEL SECRETARIO G(...)NovemberNovember38 DaysContratación directaOwnResources
6,966,667 COP
6,966,667 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - ValleduparJORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
80111600PRESTACIÓN DE SERVICIO DE APOYO A LA GESTIÓN ADMINISTRATIVA DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESAR, ORIENTADA A DESARROLLAR BAJO LA SUPERVISIÓN DEL SE(...)NovemberNovember38 DaysContratación directaOwnResources
3,000,000 COP
3,000,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - Valledupar
JORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
43211500
43211600
ADQUISICIÓN DE COMPUTADORES, IMPRESORAS Y SCANNER PARA EL FORTALECIMIENTO ADMINISTRATIVO DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESARNovemberNovember38 DaysMínima CuantíaOwnResources
15,000,000 COP
15,000,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - Valledupar
JORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--
81112300MANTENIMIENTO DE EQUIPOS DE COMPUTO Y SONIDO DE LA ASAMBLEA DEPARTAMENTAL DEL CESAR NovemberNovember38 DaysMínima CuantíaOwnResources
7,000,000 COP
7,000,000 COP
NoNAUnidad de Contratación GeneralCesar - Valledupar
JORGE BARROS GNECCO
5743370
secreasambleacesar@gmail.com
NoNo--

Search for an additional need

 
Add Categories
 
  

Additional Needs

Additional needs (0)
Possible UNSPSC CodesDescriptionResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Previous versions

UserMission And VisionStrategic PerspectiveModification DateVersionDownloads
Decretar, los tributos y contribuciones necesarios para el cumplimiento de las funciones departament...A través del ejercicio de un control político responsable involucrando los actores públicos y privad...
11/23/2021 4:04:28 PM ((UTC-05:00) Bogota, Lima, Quito)
018000-52-0808www.colombiacompra.gov.co/soporte Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.