View Annual Purchasing Plan
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.

General Info

2021

El Municipio de El Carmen de Viboral tiene 3 procesos misionales: Prestación de servicios de Protección Social, Gestión de Trámites y Vigilancia y Control. La Administración Municipal de El Carmen de Viboral debe propiciar espacios de participación comunitaria para satisfacer y garantizar la prestación de los servicios de manera efectiva, de conformidad con la normatividad legal vigente y con un manejo adecuado de los recursos humanos, físicos y financieros, buscando el mejoramiento continuo, tendiente al fortalecimiento de la calidad de vida de los habitantes. La entidad es la Administración Central de El Carmen de Viboral, Antioquia, con sede en el mismo Municipio. Todas las compras se realizan en la misma jurisdicción . La Administración Municipal cuenta con una planta de personal de 113 personas y un presupuesto de $32.965'197.921 para la vigencia 2017  

'MISIÓN: Ejercer una administración Pública con el principio de buen gobierno, fundamentado en la participación e inclusión social, con el desarrollo de planes, programas y proyectos de cultura ciudadana que generen espacios de interacción entre la comunidad y la Administración Municipal, para el ejercicio de un gobierno social, transparente, eficiente y eficaz en la solución de las necesidades comunitarias. VISIÓN: En el 2020, El Carmen de Viboral, basado en una economía sostenible, solidaria y sin discriminaciones, tendrá una población educada cuyas necesidades básicas estarán en un alto porcentaje satisfechas, en donde la cultura, la economía y los recursos ambientales serán articuladores de las dimensiones sociales, políticas, recreativas, turísticas, territoriales y espirituales; para consolidarse como un municipio con una vida floreciente que ha trascendido como despensa agro ecológica, destino cultural y ecoturístico en el ámbito departamental, nacional y mundial. 

Contact Info

WILMAR HERNAN GOMEZ MONTOYA 
4) 5432000 
sisinfoplaneacion@alcaldiaelcarmen.gov.co 

Related Info

53,801,146,419 COP 
254,387,280 COP 
25,438,728 COP 
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.

Search for an acquisition

 
Add Categories
 
Add
 
  

Planned Acquisitions

Planned acquisitions (0)
UNSPSC CodeDescriptionExpected begin dateExpected due date for receiving repliesExpected duration dateTypeBudget originExpected total valueExpected value in actual Future budget requiredFuture budget stateBOLocationRelated proceduresResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Search for an additional need

 
Add Categories
 
  

Additional Needs

Additional needs (0)
Possible UNSPSC CodesDescriptionResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Previous versions

UserMission And VisionStrategic PerspectiveModification DateVersionDownloads
No items found...
018000-52-0808www.colombiacompra.gov.co/soporte Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.