Increase Contrast
Home
I want to join!
Requests Search
Annual Purchasing Plan Public
Annual Purchasing Plan
➙
View Annual Purchasing Plan
Year: 2021
Version: 1
Creator: JACKSON VELA SOUZA
Back
View Annual Purchasing Plan
1. General Info
|
2. Planned Acquisitions
|
3. Additional Needs
General Info
Back To Top
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.
General Info
Year:
2021
Mission and Vision:
Misión: Ejercer el control y vigilancia a los recursos públicos, de forma oportuna, independiente y efectiva, garantizando la participación activa de la ciudadanía y la articulación regional, con base en el conocimiento y la tecnología, que contribuya al desarrollo sostenible y al cumplimiento de los fines esenciales del Estado. Visión: En el 2022, la Contraloría General de la República, será reconocida a nivel Nacional e internacional como un órgano de control y vigilancia fiscal líder, moderno y efectivo, con un enfoque preventivo y un control fiscal participativo y oportuno, que contribuya al buen manejo de los recursos públicos, y que genere una mejora en la gestión del Estado y calidad de vida de los colombianos.
Strategic perspective:
http://www.contraloria.gov.co/contraloria/planeacion-gestion-y-control/gestion-estrategica/plan-estrategico
Contact Info
Name:
JACKSON VELA SOUZA
Phone number:
5927818
e-mail:
jackson.vela@contraloria.gov.co
Related Info
Global value:
241,500,000
COP
Menor Cuantía contract limit:
772,247,100
COP
Mínima Cuantía contract limit:
77,224,710
COP
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.
Planned Acquisitions
Back To Top
Search for an acquisition
Search:
UNSPSC Code:
Add Categories
Type:
Add
Planned Acquisitions
Planned acquisitions (8)
UNSPSC Code
Description
Expected begin date
Expected due date for receiving replies
Expected duration date
Type
Budget origin
Expected total value
Expected value in actual
Future budget required
Future budget state
BO
Location
Related procedures
Responsable contact info
Will the tender be associated to SMEs?
Will the lots be associated to SMEs?
Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)
Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
531116015311160253101502531016025310160453101504
Adquisición de dotación de calzado y vestido de labor para los servidores públicos de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
April
April
1
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
3,000,000
COP
3,000,000
COP
No
NA
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
44121905441221011411151444121804432018084320180943201810311620013120151731201503312015124412161260105704601215334412161544121701441220174412201144122104101019013116260444101707441217061411181344121708441217166012150314111530432118071411150714121901471316112011161541111604441216136012170144121506441216194412161846151703441031031411153741122702
Adquisición de elementos esenciales de papelería, útiles de escritorio y oficina, toner para impresoras que se requieren para un adecuado y normal fun
(...)
Adquisición de elementos esenciales de papelería, útiles de escritorio y oficina, toner para impresoras que se requieren para un adecuado y normal funcionamiento de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
March
March
1
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
20,000,000
COP
20,000,000
COP
No
NA
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-MC-01-2021
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
471318034712180447131807471217014713182947121803461815044713161853131608471318104713182447131830141117034713161147131604141117041411170547131502521217045020231050161814502017125020170652151504
Adquisición de los productos de aseo, limpieza, cafetería y restaurante que se requieren para un adecuado y normal funcionamiento de la Gerencia Depar
(...)
Adquisición de los productos de aseo, limpieza, cafetería y restaurante que se requieren para un adecuado y normal funcionamiento de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
March
March
1
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
6,000,000
COP
6,000,000
COP
No
NA
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-MC-02-2021
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
72101511
Servicio de mantenimiento de los equipos de aires acondicionados de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
May
May
1
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
4,500,000
COP
4,500,000
COP
No
NA
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-MC-05-2021
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
7611150190101700
Servicio de Aseo y Cafetería en las instalaciones donde funciona la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
June
June
12
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
22,500,000
COP
11,000,000
COP
Yes
NotAsked
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-MC-04-2021
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
92121504
Servicios de guardas y seguridad las 24 horas con armas en las instalaciones de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
June
June
12
Months
Selección Abreviada de Menor Cuantía
NationalTerritorialBudget
115,000,000
COP
43,175,000
COP
Yes
NotAsked
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-MC-03-2021
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
80131502
Servicio de arrendamiento del inmueble para el funcionamiento de la sede de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la CGR
September
September
12
Months
Contratación directa.
NationalTerritorialBudget
69,000,000
COP
17,100,000
COP
Yes
NotAsked
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
AMA-ARRENDAMIENTO-2021
AMA-ARRENDAMIENTO-2021-2022
AMA-ARRENDAMIENTO-2021 A 2022
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
48101505
Adquirir de una (1) greca para el servicio de cafeteria, que contribuya al bienestar de los funcionarios de la Gerencia Departamental Colegiada de Ama
(...)
Adquirir de una (1) greca para el servicio de cafeteria, que contribuya al bienestar de los funcionarios de la Gerencia Departamental Colegiada de Amazonas de la Contraloría General de la Republica
April
April
1
Months
Mínima Cuantía
NationalTerritorialBudget
1,500,000
COP
1,500,000
COP
No
NA
CONTRATACIÓN GERENCIA AMAZONAS
Amazonas - Leticia
DESPACHO GERENCIA / FREDY ALEXANDER VELASQUEZ VERA
5927818
fredy.velasquez@contraloria.gov.co
No
No
-
-
Additional Needs
Back To Top
Search for an additional need
Search:
UNSPSC Code:
Add Categories
Additional Needs
Additional needs (0)
Possible UNSPSC Codes
Description
Responsable contact info
Will the tender be associated to SMEs?
Will the lots be associated to SMEs?
Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)
Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...
Back
© VORTAL 2019
Términos de uso
Normativa
Soporte Remoto
Ayuda
English
Español (Colombia)
018000-52-0808
www.colombiacompra.gov.co/soporte
Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.