View Annual Purchasing Plan
The Annual Purchasing Plan main goal is to allow the State Entity likely to increase the conditions of competition through the participation of a greater number of traders involved in the selection processes occurring during the fiscal year, also allowing the State to count with enough information to perform its coordinated purchase.

General Info

2021

MISIÓN. La Beneficencia de Cundinamarca tendrá como misión prestar servicios integrales de acuerdo a los lineamientos legales, en relación con las destinaciones propias de sus legados y donaciones; e igualmente, prestar servicios sociales con recursos propios, presupuesto Departamental o de otros presupuestos públicos o privados, venta de servicios, contratos o convenios, donaciones y/o alianzas estratégicas. Sus servicios sociales se orientarán a la población infantil, juvenil, adultos, adultos mayores, personas con discapacidad mental y cognitiva y en situación de vulneración de derechos fundamentales, procedentes del Departamento de Cundinamarca y de los territorios en los que se convenga, mediante programas orientados a la atención integral de población víctima de violencia, a la protección, prevención, restablecimiento de derechos, reincorporación y reintegración a la vida social y familiar, tratamiento y rehabilitación, de conformidad con la normatividad legal vigente y jurisprudencial, garantizando el principio de responsabilidad social, mediante una eficiente y eficaz administración de los bienes, legados, donaciones, rentas y demás recursos financieros propios o resultantes de transferencias del Departamento, aportes, contratos o convenios y remanentes accionarios, que permitan dar sostenibilidad a los programas sociales. VISIÓN: Ser líderes en la prestación de servicios de protección social y en la contribución a la ejecución a la política pública social en el Departamento de Cundinamarca y la articulación de acciones con Entidades de carácter local municipal, nacional e Internacional. Fuente Manual Integrado de Gestión.  

Dar cumplimiento a los objetivos institucionales de forma efectiva y eficiente, con el mejoramiento continuo de los procesos y con miras a la satisfacción del cliente. 

Contact Info

Javier Hernando Caycedo Sastoque 
7491119 
javier.caycedo@cundinamarca.gov.co 

Related Info

52,738,222,457 COP 
254,387,280 COP 
25,438,728 COP 
The Annual Purchasing Plan is an informative document and the acquisitions included in it can be cancelled, reviewed or modified. This information is not a commitment or obligation on the part of the State Agency or agrees to purchase goods, works or services mentioned therein.

Search for an acquisition

 
Add Categories
 
Add
 
  

Planned Acquisitions

Planned acquisitions (0)
UNSPSC CodeDescriptionExpected begin dateExpected due date for receiving repliesExpected duration dateTypeBudget originExpected total valueExpected value in actual Future budget requiredFuture budget stateBOLocationRelated proceduresResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Search for an additional need

 
Add Categories
 
  

Additional Needs

Additional needs (0)
Possible UNSPSC CodesDescriptionResponsable contact infoWill the tender be associated to SMEs?Will the lots be associated to SMEs?Does it comply with the minimum 30% of food purchased from small farmers and local peasant, family and community agriculture producers? (decree 248 of 2021)Are goods and services included that are not related to Article 2.20.1.1.3 of Decree 248 of 2021?
No items found...

Previous versions

UserMission And VisionStrategic PerspectiveModification DateVersionDownloads
No items found...
018000-52-0808www.colombiacompra.gov.co/soporte Lunes a Viernes 7:00 a.m. a 7:00 p.m.